OUR STORY

“Mango Mania”

“Mango Mania” แมงโก้ มาเนียภายใต้การบริหารงานของ ห้างหุ้นส่วนจำกัด พี.โอ.พี.สยาม โกลเด้น ฟรุ๊ต ซึ่งเป็นผู้ส่งออกผลไม้รายใหญ่ของไทย โดยเฉพาะมะม่วงน้ำดอกไม้ ซึ่งเราเล็งเห็นว่าสินค้าที่เราส่งออกไปยังต่างประเทศนั้นเป็นสินค้าเกรดดี มีคุณภาพสูง แตกต่างกับสินค้าที่วางจำหน่ายในประเทศ ด้วยเหตุนี้เราจึงอยากขยายธุรกิจ โดยดึงเอาสินค้าเกรดเดียวกับที่เราส่งออกมาเป็นวัตถุดิบหลักให้คนไทยได้บริโภคสินค้าเกรดส่งออกในราคาคนไทย โดยในส่วนของแบรนด์ แมงโก้ มาเนียนั้น เป็นธุรกิจเครื่องดื่มพรีเมี่ยมสมูทตี้และของหวานจากมะม่วงน้ำดอกไม้และผลไม้สดอื่นๆอีกหลายชนิด ที่ดึงเอามะม่วงน้ำดอกไม้ซึ่งเป็นราชาผลไม้ไทยเน้นคุณประโยชน์และคุณภาพมารังสรรค์หลากหลายเมนูจากมะม่วงน้ำดอกไม้ โดยให้แบรนด์เป็นที่รู้จักและจดจำได้มากขึ้น เมื่อพูดถึงสมูทตี้มะม่วง ก็ต้องนึกถึง “แมงโก้มาเนีย” โดยมีเชฟชาวญี่ปุ่นมร่วมวิจัยแลพัฒนาผลิตภัณฑ์ R&D จนได้สูตรลับความอร่อยนี้ ทำให้ทุกเมนูที่ได้มีความหอม อร่อย สดชื่น และมีประโยชน์ต่อสุขภาพ

Mango Mania under management of P.O.P. Siam Golden Fruit LTD., Part who supply the agricultural products of Thailand under the brand “Fruit Mania’’ to global market especially  Nam Dok Mai Mango. Our company has focused on achieving the highest possible standards in produce and obtaining all of the necessary certifications such as GMP, GAP and HACCP. We have successfully established an efficient business management system and supply chain by contracting local farms throughout Thailand. Our experienced staff has provided our contracted farmers with strict guidelines and high expectations with regards to planning, farm preparation and farm maintenance to ensure that the produce that we receive is of the highest quality and freshness.

The business aims to expand Mango Mania to consumers wider and to make the brand is well known and recognizable, even more when think of “Mango smoothies” with quality and reasonable price, they need to think of “Mango Mania”.  With nearly 20 locations and growing, Mango Mania! is fueled by an undeniable momentum to spread our brand and our business across the country, changing lives every step of the way. In addition to marketing, we create awareness more broadly. Our Activities with advertising and media promotion for “Mango Mania” to cover a full 360 degrees.